Полезная информация

Технологія парного навчання

15.10.2012

Дана стаття призначена для практикуючих вчителів, а так само для студентів педагогічних вузів
 

Природа і типи хімічного зв'язку. Ковалентний зв'язок
 

Шановані учень! Тобі сьогодні пропонується попрацювати не зовсім звичайним способом. Виконуй всі завдання, які наведені нижче і чітко слідуй запропонованої інструкції.

Якщо виникають якісь непорозуміння - звернися до вчителя! Підніми руку і чекай! Учитель до тебе підійде, і ти з'ясуєш те, що тебе цікавить.
 

P.S. Нагадую, суворо слідуй зазначених інструкцій.
P.S.S. Перш ніж турбувати вчителя - звернися до сусіда по парті або до товаришів у класі - може бути вони тобі допоможуть швидше м якісніше. Успіхів!


№ Діяльність учнів Час
1 а) Дайте визначення наступних понять: «Хімічний зв'язок», «валентні електрони», «ковалентний зв'язок». Запишіть визначення в зошит.
б) Як відбувається утворення ковалентного зв'язку (Далі КС!)? Запишіть графічну схему освіти КС у молекулах CI2, Н2. Вкажіть, чим схожі дані схеми і чим відрізняються.
в) Порівняйте малюнки 17 і 18 на стор.77 підручника. Дайте визначення одинарного зв'язку. Чи завжди одинарні зв'язки утворюються однаково?
г) Запишіть інформацію в зошит, вставляючи пропущені терміни. Дайте визначення даним термінам:
«Пару електронів, створюючих ковалентний зв'язок, називають ______ на відміну від електронних пар, які не беруть участь в утворенні зв'язків і, отже, є ______. Такі пари часто називають ________, оскільки вони належать тільки одному атому ». 5 хв

 

2 Вкажіть причини утворення хімічного зв'язку. Виконайте завдання 1,2,3 на стор 78 підручника. 5 хв
 

3 Спільно з сусідом спробуйте графічну схему утворення хімічного зв'язку в молекулі азоту. Чим механізм утворення зв'язку в даній молекулі відрізняється від молекули хлору? (Якщо завдання незрозуміло - зверніться до вчителя за більш детальним роз'ясненням!) 5 хв
 

4 Ознайомтеся з матеріалом підручника стор 78-79. Чим π-зв'язок відрізняється від φ-зв'язку??? Які речовини мають у своєму складі π-зв'язок??? 12 хв
 

5 Запишіть графічні схеми утворення хімічних зв'язків у молекулах хлороводню і фтору. Що спільного між ними і які розходження на ваш погляд істотні??? Що являють собою дані молекули з позиції знань про електронегативності атомів (хлор - 2,9, фтор - 4, водень - 2,1)??? 5 хв
 

6 Прочитайте матеріал підручника на сторінці 80 - 81, дайте визначення поняттям ковалентний полярний і неполярний хімічний зв'язок. Наведіть приклади відповідних речовин. Виконайте завдання 1,2,3,4 після параграфа. 10 хв
 

7 Домашнє завдання: 616,17, завдання 6 стр 78, № 5,6 стор.82
Скласти тест з теми «ковалентний зв'язок»

.Похожі статті – поради:
Види мотивації персоналу.
Як налагодити правильне спілкування із клієнтами?

<< Назад