Полезная информация

8 маркетингових стратегій малого бізнесу

09.03.2013

Найголовніший показник успіху в бізнесі - обсяги продажів. Ви повинні зробити все, щоб збільшити обсяги продажів, це допоможе вам збільшити прибуток.

Не націлюють на кожного клієнта! Сьогодні покупці стають більш вимогливими до товарів і послуг, тому вони шукають продукти, які задовольняють їх специфічним потребам.

По-перше, треба визначити цільовий ринок покупців. Потім, потрібно спланувати маркетингову кампанію та стратегію з продажу, щоб залучити клієнтів і зберегти наявних покупців. Чим більше зусиль ви докладете до планування кампанії, тим більше шансів отримати сприятливі результати. Маркетинг - це спосіб зробити так, щоб клієнти дізналися про ваш продукт або послугу. Продаж - це процес, в результаті якого клієнт купує продукт або послугу. Ось 8 маркетингових стратегій і стратегій по продажам, щоб збільшити прибутковість:

1. «Я сам»
2. Мережевий маркетинг
3. Розгалужений маркетинг
4. Інтернет маркетинг
5. Маркетингові матеріали
6. Розсилка продукції клієнтам
7. Реклама
8. Використання зовнішніх ресурсів

«Я сам»
Це найдоступніша та ефективна стратегія. Вона включає використання всіх доступних ресурсів. Наприклад, ви складаєте лист цільових клієнтів, телефонуйте їм і говорите, яку користь ваш продукт може принести їм. Або отримуєте рекомендації від існуючих клієнтів і даєте їм премії. Роздаєте флаєра, дисконтні карти, буклети в найближчих школах, кафе і офісах. Пишете статті для місцевих видань. Роздаєте безкоштовні пробники.

Мережевий маркетинг
Створення мережі - це гарна стратегія, яка майже без витрат допомагає зв'язатися з потенційними клієнтами, і поширити новину про ваш бізнес. Торгова палата, бізнес асоціація або бізнес клуб - прекрасне місце для створення мережі. Ці організації часто влаштовують заходи і дають можливість зареєструвати бізнес в Інтернеті.

Розгалужений маркетинг
Наймання агента, який буде просувати товар і продаж в Інтернеті. Цей агент "направляє" покупців до вашого сайту. І, коли угода здійснена, він отримує комісійні. Для власників Інтернет-бізнесу, ця стратегія досить ефективна.

Також пропонуємо Вашій увазі гірськолижні тури в Італії.

Інтернет маркетинг
Веб-сайт необхідний. Яким би бізнесом ви не керували. Зміст сайту повинен бути ефективним, включите якомога більше рекомендацій, щоб зробити ваш сайт більш правдоподібним. Слова, що використовуються в веб-сайті повинні бути чіткими, зрозумілими і грамотними. До того ж, сайт повинен привертати увагу, зацікавити клієнтів і спонукати їх до дії. Є багато способів Інтернет реклами, тому, якщо навіть у вас немає знань в Інтернеті, ви можете попросити консультацію у спеціальних компаній.

Маркетингові матеріали
Може звучати занадто просто, але це є основним інструментом маркетингу. Надруковані матеріали, такі як: бізнес карти, брошури або друковані бланки - це частина будь-якого бізнесу. Ці матеріали важливі для бізнес спілкування, зв'язку і роботи в мережі. Ключ до створення маркетингових матеріалів - знайти підходящого дизайнера і дешевий принтер.

Розсилка продукції клієнтам
Для багатьох молодих підприємців, немає кращого способу, ніж розсилати інформацію на будинок своїм цільовим покупцям. Покладаючись на ефективне дослідження ринку, підприємці можуть визначити їхній ринок покупців і безпосередньо розіслати інформацію про компанію, знижки, купонах. Для цього у компанії повинні бути адреси клієнтів. Інформацію про клієнтів підприємці можуть отримати - від існуючих клієнтів, за допомогою зворотного зв'язку, купуючи адреси в газетах, торгових палатах.

Реклама
Рекламування - це один з найшвидших способів дати знати про вашу компанію, продукти та послуги. Однак, для починаючих бізнесменів, це може бути занадто дорого. До того, як почати рекламувати, треба дізнатися, що може, а чого не може реклама. Реклама може викликати інтерес громадськості і залучити нових клієнтів, переконати існуючих клієнтів або повернути старих покупців, створити імідж і підкреслити унікальність вашого бізнесу.

Реклама може гарантувати те, що ви почнете продавати. Але це не означає, що ваші об'єми продажів будуть завжди немислимо рости. Важливо побудувати план для запуску реклами, щоб реклама була найбільш ефективною.

Використання зовнішніх ресурсів
Зателефонуйте в маркетингові агентства і запитайте, чи не бажають вони об'єднатися, для продажу вашого товару чи послуги. Так, розділивши свої функції та обов'язки, ви зможете ефективніше залучати і зберігати клієнтів. Наприклад, ви будете займатися просування товару, а маркетингове агентство продавати ваші товари. Тобто, і ви і маркетингове агентство будете зацікавлені в продажу товарів, так як це приносить прибуток обом сторонам. Маркетингове агентство буде отримувати комісійні від продажів, а ви прибуток від обсягів продажів.

Тому, якщо ви на шляху створення свого бізнесу, почніть, насамперед, думати про речі, які згадані в цій статті.

Також поради нашого сайту:
*** Технології контролю логістичних процесів, в наш час.
Можливо і - Як заробити гроші в інтернеті?
Также - Как ускорить складские операции?

<< Назад